Naši zaměstnanci jsou proškoleni od společnosti PS Service Systeme GmbH k provádění oprav čelních skel na základě Atestu 8SD 3129/II.

Ne každé sklo je nutné vyměnit!

Dokážeme opravit drobné poškození!

Na následujících obrázcích vidíte příklady poškození, které lze opravit. Navštivte nás, a my Vám poradíme, zda je sklo nutné vyměnit nebo jej lze opravit!

 

praskliny

 

Kvalitní oprava čelního skla dokonale nahrazující případnou výměnu je možná pouze za předpokladu, že poškození ve skle má určitou velikost, tvar a v tvz. bodu úderu nedošlo k totální devastaci skla. Velmi důležitým faktorem kvalitní opravy jsou také povětrnostní podmínky, při kterých došlo k poškození skla. Je velice důležité, aby oprava skla proběhla v co možná nejkratším termínu od vzniku poškození. Pokud došlo k poškození za deště, sněžení, nebo bylo za jízdy použito intenzivně ostřikovačů, je velká pravděpodobnost, že nahromaděná vlhkost společně s mikro částečkami špíny a prachu nedovolí poškozené místo dokonale opravit

Otázky a odpovědi k opravám skel:

Co je to vlastně oprava autoskla?

Oprava nebo také scelení je dokonalým řešením pro majitele motorových vozidel, kterým úder od letícího kaménku vytvoří na čelním skle drobné poškození viz obrázky výše. Opravou těchto poškození je možné předejít celkové výměně autoskla. Naše společnost provádí pomocí specielní technologie opravu takovýchto prasklinek pomocí odsátí vzduchu z dutiny praskliny a jeho nahrazení speciální látkou, která má lom světla stejný jako sklo. Jde o technologii, která zabraňuje rozšiřování prasklin na vnější vrstvě čelního skla a dochází k obnovení původní pevnosti skla a zároveň k zlepšení optických vlastností v místě původního poškození. Převážná většina prasklin vzniklých od letícího kamene je technicky opravitelných za předpokladu, že prasklina nekončí v okraji skla.

Jaké typy autoskel je možné opravit?

Naše společnost používá metodu,kterou lze opravit jakékoli dvouvrstvé automobilové sklo. Nezáleží na tom, zda se jedná o sklo čiré, tónované, vyhřívané či antireflexní. Kalená skla neboli tvrzená skla, tzn. na většině vozidel boční a zadní , která se v případě rozbití rozpadnou na tisíce kousků, není možné touto technologií opravit.

Je po opravě na skle ještě něco vidět?

Ano, každá oprava autoskla po sobě zanechává určité viditelné stopy, které se ve výsledku mohou lišit podle typu praskliny.Dopředu Vás na vzorovém čelním skle seznámí s tím, jaký výsledek můžete po opravě očekávat. Po opravě je původní poškození v pohledu do interiéru vozu ve většině případů již téměř neviditelné. Uživateli vozu tak nehrozí pokuta ani ztráta bodů a bez problémů projde STK.

Měla by mít technologie na opravy autoskel ATEST?

Oprava čelního skla je zásahem do homologace vozidla a proto by všechny technologie na opravy čelních dvouvrstvých skel používané v ČR měli před použitím získat schválení Ministerstva dopravy ČR, které na základě rozhodnutí vydá ATEST 8SD. Je samozřejmostí, že Vám po provedené opravě vystavíme osvědčení o opravě autoskla.

Je možné opravit prasklinu v jakémkoli místě čelního skla?

Legislativa EU vylučuje opravy dvouvrstvých autoskel v zorném poli řidiče - EHK č.43. Zorné pole řidiče ovšem není plocha, kterou zabírají stěrače.

KONTAKT:

tel.: 377 995 320, mobil: 724 246 245

provozní doba: Po - Pá: 7:00 - 17:00